Din dorința de a vă oferi servicii complete asigurăm transportul mărfurilor în orice localitate din țară, indiferent de cantitate sau distanță. Livrarea pavajelor și a celorlalte accesorii de grădină se face cu transportatori autorizați, atent selectați și cu experiență în livrarea mărfurilor grele. Produsele livrate ajung la timp la destinație și fără deteriorări.
Avem o colaborare bună și cu bursele de transport. De fiecare dată, firmele selectate de pe bursă au dovedit seriozitate și profesionalism.
În plus, o parte dintre producătorii de pavaje cu care colaborăm oferă diverse facilități de transport. În anumite perioade de campanii promoționale puteți beneficia de transport gratuit pentru camion intreg de marfă. Detalii despre aceste campanii le regăsiți pe site-ul nostru, atât la pagina de promoții, cât și la cea de producător.
În funcție de distanța de la fabrica producătorului până la destinație și de accesul auto, putem să vă oferim transport auto cu macara sau fără descărcare proprie.
Descărcarea manuală - poate fi o ultimă opțiune, doar atunci când sunt puțini paleți de descărcat (1-4), iar numărul muncitorilor este relativ mare (5-8) la fața locului. Șoferul este responsabil doar de livrarea mărfii. Transportatorii alocă maxim 2 h pentru descărcare. Dacă se depășește acest timp, se facturează separat costurile suplimentare generate de întârzieri.
Deși nu e o regulă, în general, se planifică ca începutul montajului și livrarea mărfii să se facă în aceeași zi, astfel încât montatorii să participe la descărcare.
Cumpărătorul trebuie să se asigure că se îndeplinesc următoarele condiții de transport:
Clientul are obligația să fie prezent la recepția mărfii sau să delege o persoană în locul său. La sfârșitul descărcării produselor, acesta va semna pentru recepția mărfii pe avizul de însoțire a mărfii sau pe CMR (scrisoare de transport). Marfa trebuie verificată, iar dacă se constată neconformități din punct de vedere cantitativ sau necalitativ (spărturi/ produse neconforme, și/sau lipsuri cantitative, urme evidente de distrugere sau sustragere) față de avizul de însoțire a mărfii, se întocmește un Proces Verbal de Recepție de Diferențe. Acesta va fi comunicat consultantului de vânzări și trimis pe adresa contact@globall.ro în termen de 24 de ore.
În procesul verbal de recepție se vor completa și datele de identificare ale persoanei care a recepționat marfa: nume și prenume în clar, serie, nr.CI și CNP. În situația în care procesul verbal de recepție nu e comunicat în termenul de mai sus se consideră că vânzătorul și-a îndeplinit obligația de a preda produsele în stare corespunzătoare.
În cazul deteriorării produselor cauzate de transport, marfa nu se descarcă din camion decât după ce au fost făcute poze cu marfa în camion și procesul verbal de constatare între cumpărător și www.globall.ro.
Atenție! În cazul în care cumpărătorul optează pentru descărcarea mecanizată, eventualele dale deteriorate din interiorul paletului se identifică pe măsură ce se montează. În această situație, se recomandă fotografierea pavelelor cu defecte (pe palet) și trimiterea pozelor pe adresa contact@globall.ro pentru dovezile necesare la returul și schimbul mărfii, în termen de 15 zile de la cumpărarea produsului.
Paleții care însoțesc marfa vor fi recepționați de către cumpărător odată cu marfa primită. Paleții sunt un ambalaj returnabil, pentru care se percepe garantie. Returul paleților se face pe cheltuiala clientului în termen de 3 luni de la data cumpărării.
Prețul transportului variază în funcție de greutatea mărfii comandate, de tipul de camion (cu macara sau fără) și de distanța de la fabrica producătoare până la destinație. În general, pentru distanțele de peste 100 de km se poate lua în calcul un preț de 6 lei/km.
O condiție importantă în livrarea pavajelor și a altor produse auxiliare o constituie accesul camioanelor în zona de destinație. În anumite zone din orașele mari se percep taxe speciale de acces, în funcție de tonajul camionului. În acest caz, prețul transportului variază în funcție de valoarea acestei taxe. Există zone în orașe (în general, centrale și/sau istorice) în care accesul camioanelor de la un anumit tonaj în sus este interzis total. În această situație, marfa se poate transporta cu camioane mai mici, în mai multe curse.
Returul se asigura pentru produsele livrate care prezinta defecte calitative si a caror stare a fost sesizata pe avizul de insotire marfa. Formularele de retur completate fara a avea, in prealabil completat acest aviz, nu sunt luate in considerare. Formularul de retur se completeaza pe loc la receptia marfii, fiind semnat de ambele parti. Orice formular completat dupa acest termen, nu mai este luat in considerare. Termenul maxim pentru returnarea produselor este de 14 zile.
Costul de transport pentru returnarea produselor, este suportat integral de catre cumparator.
Produsele returnate trebuie să fie insotite de certificatul de garantie in original si de copia avizului de insotire.
Ne rezervam dreptul de a refuza returul in situatia unor abuzuri (returnari repetate).
EXCEPTII:
- Produsele nu se pot returna decat daca sunt sigilate in ambalajul original
- Nu se pot returna produsele din cadrul comenzilor speciale. Produsele din comenzile speciale, ce au fost comandate la dimensiuni cerute de client, nu pot fi returnate, din această categorie făcând parte: șipca metalică, jaluzelele de gard, polistiren cu grosime speciala, precum si alte elemente metalice debitate.
- Nu se poate returna produsul care nu mai are complet ambalajul original in care a fost livrat;
- Nu se poate returna produsul care are etichetele de identificare deteriorate sau lipsesc;
Orice întrebare legată de transport și livrarea mărfii comandate puteți să o adresați consultanților noștri de vânzări. Cereți oricând o estimare gratuită a unei comenzi și a costului de transport la numărul de telefon 0313 330 383 sau pe e-mail contact@globall.ro. |