Cum comand?
Întrebări cu privire la comandă
Cum pot face o comanda pe www.globall.ro?
Puteți comanda prin mai multe modalități: online, telefonic sau pe e-mail.
Comanda online – după selectarea locației și a produselor dorite, adaugă-le în coșul de cumpărături, finalizează comanda, completează datele din formularul de comandă, alege modalitatea de plată, apoi trimite comanda.
1. Selectează locația unde dorești să ți se livreze produsele:
2. Găsește produsele dorite prin accesarea paginii "Categorii", "Producători" sau folosind câmpul de căutare.
3. Selectează produsul din pagina produsului: alege varianta (culoarea), cantitatea și apasă “Adăugă în Coș”
4. Dacă dorești să adaugi un produs adițional în coș, este nevoie doar de o noua căutare a produsului dorit și de adăugarea acestuia în coș folosind pașii descriși mai sus. Dacă dorești să finalizezi comanda, apasă “Finalizează comanda”
Atentie! Daca schimbati adresa de livrare, se actualizeaza valorea cosului de cumparaturi. În functie de adresa noua de livrare, sistemul identifica cel mai apropiat depozit care are acest produs disponibil si exista posibilitatea ca depozitul nou identificat sa vanda produsul la un alt pret fata de depozitul initial.
5. În pagina “Detalii comandă” poți actualiza conținutul coșului de cumpărături
6.Tot în pagina “Detalii comandă”, ai posibilitatea să-ți creezi un cont de client pe site-ul globall.ro, având avantajul de a vedea istoricul comenzilor tale și alte informații detaliate; sau poți comanda produse și fără să te înregistrezi la noi pe site.
7. Completează detaliile de contact și adresa livrării:
Dacă adresa de livrare corespunde cu adresa de facturare, poți bifa secțiunea:
În acest caz, datele de facturare se vor completa automat.
8. În pasul următor, puteți selecta o serie de restricții pentru livrarea produselor dvs.:
În functie de aceste restrictii, sistemul returnează în pasul următor alternativele de transport potrivite pentru comanda dvs.
9. În cazul Metodei de livrare, aveți 2 posibilități:
- Fără livrare – situație în care produsele pot fi ridicate de către dvs. direct de la depozitul furnizorului sau furnizorilor (în cazul în care sunt mai mulți);
- Doriți ca echipa Globall să vă asigure transportul produselor – situație în care sistemul vă recomandă costul de transport atât fără descărcare, cât și cu serviciul de descărcare inclus acolo unde acesta este disponibil.
Observații:
A. În cazul în care aveți în coș adăugate produse ce provin de la 2 sau mai mulți furnizori, în cazul recomandărilor de transport veți primi câte o recomandare de transport pentru fiecare depozit în parte:
B. În cazul în care aveți în coș produse cu preț la cerere, nu veți primi recomandare de transport pentru livrarea produselor respective și nici nu veți avea posibilitatea să achitați cu cardul această comandă. Comanda dvs. se va transforma într-o Cerere de ofertă, iar colegii noștri vă vor transmite oferta personalizată pe email în cel mai scurt timp posibil.
10. Alege metoda de plată: “Ordin de plată” sau “Card”
11. După selecția metodei de plată, apăsând butonul Pasul următor, vei primi un sumar al produselor comandate și al informațiilor introduse în etapele anterioare.
12. Înainte de a trimite comanda, te rugăm să bifezi Sunt de acord cu Termenii și condițiile Globall, după citirea și acceptarea acestora.
Comanda telefonică – dacă preferi să comanzi prin telefon, sună la numărul de telefon 0313 330 383. Consultanții noștri de vânzări îți stau la dispoziție cu toate informațiile necesare: ofertă de produse, prețuri, modalități și termene de livrare.
Comanda prin e-mail –poți să comanzi și pe e-mail, dacă îți e mai comod. Trimite o cerere de comandă la adresa contact@globall.ro în care menționează produsele pe care le dorești sau pe care le cauți și nu le găsești.
Care este valoarea minimă de comandă?
Valoarea minimă de comandă a fiecărui produs este trecută în dreptul fiecărui produs. De ex., 1 mp, un set, o bucată.
Îmi pot vizualiza comenzile online?
Poți să-ți vizualizezi stadiul comenzii doar dacă îți creezi cont la noi. Te sfătuim să alegi întotdeauna varianta de înregistrare, pentru a putea beneficia și de alte avantaje: acces la oferte speciale cu discount, etc.
Vei fi primul informat despre produsele noi și despre campaniile promoționale.
Îmi pot anula comanda?
Depinde de stadiul comenzii. Dacă comanda este procesată și trimisă către serviciul de expediere, nu mai poate fi anulată. Dacă nu mai ai nevoie de produsele comandate, poți să le returnezi cu ajutorul formularului de retur. Bineînțeles că îți vom returna contravaloarea produselor.
În cazul pavajelor și a altor produse de amenajare exterioară, comanda se poate anula până la stadiul de încărcare a camionului. Doar că în acest caz, vei plăti o despăgubire transportatorului pentru timpul irosit. Dacă comanda se anulează până la încărcare, nu se reține nici o sumă.
Excepția o constituie comenzile speciale de produse, cu dimensiuni, culori și forme speciale fabricate la comanda clientului. Acestea nu se pot anula.